Είμαστε Έλληνες! Η αξιοθαύμαστη, μοναδική, δική μας Ταυτότητα! - Είμαι ευτυχισμένος γιατί είμαι Έλληνας Γνήσιος!

Ελληνικές Ραδιοφωνικές Επιτυχίες

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQABWxo--7EkEe_Zx07TvUUF2VqiN_OFCzPmJT3pHOVzn30ARFlhttps://4.bp.blogspot.com/-AlzNVLiBBm0/WnHY2762-ZI/AAAAAAAASso/TB0n9lp900E4zyvNvldAMkmNyw_rbtMzgCLcBGAs/s400/55.PNG https://3.bp.blogspot.com/-RKzXI_4MpM0/WnH7OswEYTI/AAAAAAAAStg/o8EQz9H9n9IViKugDvnUC1OoptKxFWBJwCLcBGAs/s640/56.PNGhttps://2.bp.blogspot.com/-QrauEitDwxw/WD0LTlAFuBI/AAAAAAAAPrA/W7xzKBkM4PotvMOFG_-EGXdyKoeqA6ZkQCLcB/s1600/x.PNG
^ Ενισχύουμε υπερήφανα την παιδεία μας στη Βόρειο Ήπειρο. Για να ακούγεται η Ελληνική μας Γλώσσα παντού και να σβήνουν οι λογής ¨μπάσταρδοι - Όλη η επικαιρότητα σε ένα μπλογκ!





Είμαι Περήφανος που είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ! Που ακατόρθωτα σα γνήσιο, προσπαθούν να μου μοιάσουν όλοι στον κόσμο!



▶Mάριος-Γιώργος: Παραγωγός (ραδιοφώνου/θεματικών οργανώσεων/νυχτερινού κλαμπ)*Ντι-Τζέι *Επίσημο Μέλος της ¨Πανελλήνιας Ένωσης Ελληνικής Ραδιοφωνίας¨

Ακούστε εδώ (επιλέξτε επάνω ) ό,τι παίζει η Ελλάδα, δυνατά! Όλες οι νέες Ελληνικές Επιτυχίες/ραδιοφωνικές επιλογές! (Ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί!-
Συνεχόμενα ανανεωμένη λίστα!)


https://2.bp.blogspot.com/-exgtPuMOghE/Wm8wUzOl-LI/AAAAAAAASqs/tf7WKPn8uEEMyRI8g7c-yE6FfH9CJCP7ACLcBGAs/s640/65.PNGhttps://1.bp.blogspot.com/-0OZsycDbraQ/XOlX79Ow8uI/AAAAAAAAUxs/xyZXzlpLKDQRbOFFc4ct9yO1KywPlAZgACLcBGAs/s400/12.PNGhttps://1.bp.blogspot.com/-8HNCLt_pByI/XUrjRP0ZFrI/AAAAAAAAU3w/dz5AOVxyyE450r2dBPV70OURp5fgRCKMACLcBGAs/s400/4.PNG



-Έλληνας, δεν γίνεσαι ποτέ!

Και κωμικό ύφος στη σελίδα!



Χριστός Ανέστη
Ελληνισμός: Η Ελληνική Τηλεόραση




*Γιατί το σημαντικό είναι να είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ! Ωραίος ως ΓΝΗΣΙΟΣ. Αν δεν είσαι αυτό, αν δεν είσαι Εσύ ΈΛΛΗΝΑΣ, όλα τα άλλα είναι τίποτα. Πάντα ευτυχισμένος γιατί πάντα με προσκυνούν, ότι κι αν κάνουν!





Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Έλληνας αναδείχθηκε ο καλύτερος Οινοχόος

Δε σταματούνε λοιπόν οι παγκόσμιες διακρίσεις για τους Έλληνες, των οποίων ο υψηλός Πολιτισμός τους κι η όμορφη φινέτσα στην εμφάνισή τους , τους κατατάσσει στα υψηλότερα βάθρα σε κάθε τομέα! Αναδείχθηκε πριν λίγο κι είναι Έλληνας ο καλύτερος Οινοχόος για το 2017!
Ένα επάγγελμα από τα πιο αρχαία στην Ελλάδα (που χύνει τον οίνο) κι ένα από τα περισσότερο εμβληματικά προϊόντα της Ελλάδας.
Ο 27χρονος Αλέξανδρος Μπουζίκας, από τη Θεσσαλονίκη είναι ο καλύτερος Έλληνας Οινοχόος για το 2017. Όπως διηγείται στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ήταν παιδικό του όνειρο να δοκιμάζει κρασιά.
Η πρώτη φάση του διαγωνισμού ξεκίνησε την Κυριακή 29 Ιανουαρίου και περιλάμβανε γραπτές εξετάσεις και πρακτικές ασκήσεις σχετικά με το σερβίρισμα και την τεχνική μετάγγισης κρασιού. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, και ακολουθώντας τα πρότυπα τα Παγκόσμιας Ένωσης Οινοχόων, αναδείχθηκαν οι τρεις καλύτεροι, οι οποίοι πέρασαν στην τελική φάση του διαγωνισμού που έγινε παρουσία κοινού στην Αθήνα στις 30 Ιανουαρίου 2017, σε ξενοδοχείο!
«Η οικογένειά μου δεν έχει καμία σχέση με αμπέλια. Μάλλον έβλεπα τους γονείς μου να πίνουν το κρασάκι τους και μου άρεσε όλη αυτή η διαδικασία». Χρειάστηκε όμως, να περάσουν κάποια χρόνια και μετά από σπουδές στη γραφιστική, για να κάνει τα πρώτα βήματα στη διαδικασία γνώσης του κρασιού.
«Στα 24 πήρα ξαφνικά την απόφαση ότι εμένα μου αρέσει αυτός ο κλάδος!
Μέσα σε λίγα χρόνια, με προσωπική δουλειά και τη στήριξη αυτών των δύο ανθρώπων, οι οποίοι, όπως λέει ο Αλέξανδρος, τον έχουν βοηθήσει πολύ, κατόρθωσε να διακριθεί σε έναν χώρο που απαιτεί πολλές γνώσεις.
«Ήταν αρκετά δύσκολος ο διαγωνισμός. Είναι μια διαδικασία που χρειάζεται μεγάλη συγκέντρωση. Γενικά, προσπαθώ να είμαι ψύχραιμος. Λένε, ότι είμαι πολύ καλός στην τυφλή γευσιγνωσία, στο να αξιολογώ δηλαδή, τι υπάρχει μέσα στο ποτήρι, χωρίς να το γνωρίζω. Σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι ένα προσόν που άλλοι το κατακτούν αργότερα. Λένε επίσης, ότι είμαι πολύ καλός στην επικοινωνία με τον κόσμο και στο σέρβις», απαντά ο Αλέξανδρος στην ερώτηση σχετικά με τα προσόντα που έχει και τα οποία τον βοήθησαν να αναδειχθεί ως ο καλύτερος οινοχόος», συμπληρώνει ο νεαρός Έλληνας!
Συγχαρητήρια!