Παντού υπάρχει ένας Έλληνας! Από το 2012 o Κωνσταντίνος Λάσκαρης είναι ο επικεφαλής σχεδιασμού της Τέσλα Μότορ! Κύρια αρμοδιότητά του είναι η εφαρμογή νέων τεχνολογιών για τη δημιουργία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του μέλλοντος!
Παράλληλα, είναι υπεύθυνος για τον ηλεκτρομηχανικό σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση των υφιστάμενων και των μελλοντικών κινητήρων της εταιρείας, ενώ τα περιοδικά που ειδικεύονται στα ηλεκτρικά οχήματα τον αποκαλεί «γκουρού των κινητήρων της Τέσλα!». Ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης πήρε το 2002 το πτυχίο του από τη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου στην Αθήνα και συνέχισε τις σπουδές του κάνοντας το μεταπτυχιακό του στο Ιμπέριαλ Κόλετζ, το οποίο κι ολοκλήρωσε το 2004! Εργάστηκε για τρία χρόνια στην Ελλάδα ως μηχανικός και το 2007 κι επέστρεψε στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο για να κάνει το διδακτορικό του πάνω στα ηλεκτρικά συστήματα μηχανικής υψηλής αποδόσεως!
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την προσαρμογή και μοντελοποίηση σύγχρονων μαγνητικών κινητήρων, κινητήρων επαγωγής και σύγχρονων κινητήρων χρησιμοποιώντας τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων, καθώς και την ανάπτυξη μεθόδων πολυκριτηριακής βελτιστοποίησης χρησιμοποιώντας υπερυπολογιστές!
Παράλληλα, είναι υπεύθυνος για τον ηλεκτρομηχανικό σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση των υφιστάμενων και των μελλοντικών κινητήρων της εταιρείας, ενώ τα περιοδικά που ειδικεύονται στα ηλεκτρικά οχήματα τον αποκαλεί «γκουρού των κινητήρων της Τέσλα!». Ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης πήρε το 2002 το πτυχίο του από τη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου στην Αθήνα και συνέχισε τις σπουδές του κάνοντας το μεταπτυχιακό του στο Ιμπέριαλ Κόλετζ, το οποίο κι ολοκλήρωσε το 2004! Εργάστηκε για τρία χρόνια στην Ελλάδα ως μηχανικός και το 2007 κι επέστρεψε στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο για να κάνει το διδακτορικό του πάνω στα ηλεκτρικά συστήματα μηχανικής υψηλής αποδόσεως!
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την προσαρμογή και μοντελοποίηση σύγχρονων μαγνητικών κινητήρων, κινητήρων επαγωγής και σύγχρονων κινητήρων χρησιμοποιώντας τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων, καθώς και την ανάπτυξη μεθόδων πολυκριτηριακής βελτιστοποίησης χρησιμοποιώντας υπερυπολογιστές!
Συγχαρητήρια!